Vandaag - 08:26
Vandaag start het geweldige ATVD Open Toernooi. Dit weekend zijn de temperaturen nog erg hoog. We volgen het hitteprotocol van de KNTLB en zorgen goed voor onze spelers.
Bij de banen staan parasols en emmers met water en sponzen. Er is zonnebrandcrème in het clubhuis en in het park zijn extra waterpunten. We volgen het hitteprotocol van de KNLTB. De Open Toernooicommissie verzorgt de communicatie over de indeling van de wedstrijden. Die kan je ook vinden op de toernooiwebsite.
Via instagram blijf je op de hoogte van al het nieuws en updates over het open toernooi.
Er zijn deze week in de avond geen banen beschikbaar voor vrij spelen. Kom lekker kijken als je niet meedoet met het toernooi. We hebben een buitenkeuken, dus je kan ook een heerlijk hapje komen eten.

Nieuwscategorieën
Willem de Zwijgerlaan 4
1111 ZS Diemen
40532169